بچه ماهی قزل اسپانیایی

بچه ماهی قزل اسپانیایی

بچه ماهی قزل آلا ی اسپانیایی ، یکی دیگر از نژادهای قابل تکثیر گونه قزل آلا که برخوردار از رشد سریع و مقاومت بدنی بالا در برابر عوامل بیماری زا میباشد.

آشنایی با بچه ماهی قزل اسپانیایی

بچه ماهی قزل آلا ی اسپانیایی به علت برخورداری از نژاد ایده آل رشد مناسب به علاوه میزان مقاومت و استواری بدن آن میتواند دارای سودآوری خوبی به شرط پرورش صحیح باشد.

قزل آلای اسپانیایی جزو نژادهای مطلوب جانداران آبزی است که میتوان تخم آن را از طریق واردات ، وارد کشور ایران کرد. و میتوان آن را با ترفند های مدیریتی صحیح تکثیر کرد.

علاوه بر آن میتوان ترکیب نژاد قزل آلای اسپانیایی و ایرانی را در داخل کشور اصلاح کرد.

این ماهی جزو جاندارانی آبزی است که از رشد سریع و مناسبی برخوردار است. چون در پرورش جانداران آبزی علی الخصوص ماهی رشد سریع برای پرورش دهندگان اهمیت شایانی دارد ، این ماهی میتواند گزینه ی مناسبی باشد.

بچه ماهی قزل اسپانیایی
بچه ماهی قزل اسپانیایی

تولید داخلی

تحت لیسانس بودن ماهی بیانگر اصلاح نژاد آن در داخل کشوری میباشد.

دقت کنید ، تولید بچه ماهی قزل آلا ی اسپانیایی در داخل کشور ایران با تولید نوع خارجی آن برابری میکند. و در بعضی مواقع دارای سطوحی بالاتر از استاندارد آن میباشد.

تولید داخلی این گونه سبب اصلاح نژاد آن ها میگردد که دارای عملکرد رشد بهتر و قیمت مناسب میباشد‌.

خرید قزل آلای اسپانیایی از نوع نژاد اصلاح شده و تولید داخلی آن توسط پرورش دهندگان جانداران آبزی میتواند. برای آن ها مقرون بصرفه و برخوردار از بهره وری بالا باشد.

ویژگی های بچه ماهی قزل اسپانیایی

از ویژگی های مطلوب ماهی قزل آلای اسپانیایی میتوان به سایز و طول مناسب آن ، پایداری و مقاومت ایده آل در مقابل کاهش و افزایش دمایی و مقاومت بالای آن در برابر عوامل بیماری زای مختلف اشاره کرد.

در واقع پرورش این گونه از ماهی ها سبب بهره وری سودآوری خوبی برای پرورش دهنده میشود. چون این نژاد در زمان کمی رشد و برخوردار از سطوح کیفیتی بالایی میشود.

چون اکثرا بچه ماهی قزل آلای اسپانیایی دچار تلفات و در نتیجه خسارات کمی میشود. جزو بهترین نژادهای ایده آل پرورش جانداران آبزی در استخر محسوب میشود.

بچه ماهی قزل اسپانیایی
بچه ماهی قزل اسپانیایی

جهت رفاه و دسترسی آسان تولیدکنندگان و پرورش دهندگان ما درسایت آبزیان محصولات برند اروپایی و باکیفیت را قرارداده ایم. شما میتوانید جهت تهیه بچه ماهی قزل آلای نژادهای مختلف به سایت آبزیان مراجعه کرده و اقدام به تهیه آن داشته باشید.

درگاه پرداخت زرین پال و ارسال پستی رایگان و با قیمت مناسب و بدون واسطه از جمله مزایای فروشگاه آبزیان است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آبزیان میباشد. طراح : یاسر عباس نیا
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.