بچه ماهی قزل فرانسه

بچه ماهی قزل فرانسوی

بچه ماهی قزل آلای فرانسه در قبل از تحریم جزو واردات آبزیان کشور ایران بود. اما پس از تحریم عمل آوری و تکثیر آن توسط کارشناسان متخصص داخلی صورت گرفت.

واردات بچه ماهی قزل فرانسه

سرشناسی ویژه بچه ماهی قزل تحت لیسانس به دلیل تحریم و محدودیت های مربوط به آن میباشد. قبل از تحریم واردات این گونه از ماهی از طریق تکثیر ماهی های مولد فرانسه ای با نظارت و مدیریت صنایع مربوط به جانداران آبزی صورت میگرفت.

قابلیت پیگیری و تشخیص بچه ماهی قزل فرانسه وارداتی به دلیل نظارت ارگان های مربوطه همچون صنعت شیلات و اداره دامپزشکی کشور امکان پذیر است. بعبارتی استعلام واردکننده طرف قرارداد ، تحویل دهنده به علاوه توزیع در مزارع تکثیر را میتوانید انجام دهید.

معضلاتی همچون تحریم ها و عدم همکاری کشورهای مربوط در این زمینه ، اختلالاتی در واردات این گونه از ماهی قزل آلا به وجود آمد.

پس مدتی به دلیل تحریم و عدم توانایی کشور در واردات این ماهی راهکارهایی همچون تکثیر داخلی بچه ماهی قزل فرانسه توسط کارشناس های متخصص در این زمینه به علاوه سفارش تخم این گونه از ماهی سبب بهبود این شرایط شد.

بچه ماهی قزل فرانسه
بچه ماهی قزل فرانسه

تکثیر داخلی

بچه ماهی قزل فرانسه (۲) رگه ، حاصل تولیدمثل ماهی مولد فرانسوی به علاوه نوعی ماهی مولد دیگر همچون ایرانی ، بلژیک ، آمریکا ، آلمان دانمارک و… است.

آگاهی از تکثیر این ماهی در کشور ایران مستلزم دسترسی و خرید نژاد خالص آن میباشد. این آگاهی میتواند شناسایی تخم های وارداتی ، تاریخ تحویل تخم ، قیمت ، اعتبار بهداشت به علاوه سطح سلامتی محیط تکثیر ماهی قزل آلا باشد.

اداره دامپزشکی و شیلات نقش بسزایی در استعلام به علاوه نظارت بر اصول این آگاهی دارند.

تحریم ماهی قزل فرانسه سبب ایجاد محدودیت این گونه و نژاد جاندار آبزی شده است.

بچه ماهی قزل
بچه ماهی قزل

صنعت شیلات پس از تحریم ماهی قزل فرانسه دارای (۲) دیدگاه مختلف ذیل میباشد :

▪برخی از اشخاص صنعت شیلات ، تحریم را فرصتی جهت جلوگیری از هزینه فراوان واردات و تمرکز بر تکثیر ایرانی آن میدانند.

▪اما برخی دیگر اعتقاد دارند که تاثیر تحریم منفی بوده است ، و تکثیر ایرانی آن باید در صورت ارتقا و برآورد نیازهای داخلی کشور ایران صورت میگرفت.

جهت رفاه و دسترسی آسان تولیدکنندگان و پرورش دهندگان ما درسایت آبزیان محصولات برند اروپایی و باکیفیت را قرارداده ایم. شما میتوانید جهت تهیه بچه ماهی قزل آلای نژادهای مختلف به سایت آبزیان مراجعه کرده و اقدام به تهیه آن داشته باشید.

درگاه پرداخت زرین پال و ارسال پستی رایگان و با قیمت مناسب و بدون واسطه از جمله مزایای فروشگاه آبزیان است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آبزیان میباشد. طراح : یاسر عباس نیا
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.